Saturday, July 09, 2005

muahaha...

oiiit sume..haha ni le first time aku buat blog ni...actually just a little experiment untuk menghilangkan rasa buhsan didalam diri aku ni...ntah brape lama le dapat bertahan blog aku ni..aku ni jenis malas nak buat bende2 ni sebenarnye..tapi apsal tah tetibe je terdorong nak buat mende2 ni aku pun tak tau..
tahlah... aku harap dengan adanye bende ni leh le aku nak lepaskan apa yang aku rasa..pendapat aku..lepas geram kat sesapa ke..haha
hari ni mungkin bersejarah ar buat aku...BIRTHDAY BOY..haha..ari ni besday aku weh...tapi biasalah..same je aku rasa macam ari2 biasa..i'am not in a type of men'celebrate'kan bende2 ni..memang tak dididik kot..nasib baik U aku tak bukak lagi ni..kalau tak..haha..OPEN TABLE..
takpe...wait 4 my 'open table' guys..harap2 korang lupe lah*wink2*..btw lupe plak aku...aku nye open table ni gabung ngan our 'tokey besar'(my big bro..tue seminggu je ko acap..)..haha.. nanti kita kongsi2 ar er acap..haha..dgr2 acap nak celebrate kat p.perhentian..haha..can't wait 4 that..this is my 4th time dgr kite nak bercuti..harap2 jadi ar erk..reramai kita serbu pulau perhentian tu..
SWEET 21....ermmm bagi aku 21 ni satu angka yang menarik..21 bagi aku bnyk ertinye..older enough to make any decision..-ye ke?..bg aku ar kan- masa umur ni le kite leh start mengundi..ada kawan2 aku dah kawin dah..haha..yang nak melahirkan anak ke-2 pun dah ada..congrats la ye..moge happy ke anak cucu..but 4 me..still macam ni jelah..cita2 nak buat perubahan besar tu ada..tapi haha..takut hangat2 taik ayam aja..but of course la kan..everybody want to be the best..sape yang nak tak best kan.aku just harap yang aku akan jadi semakin matang dan boleh le berfikir macam orang dewasa sikit..cukupkan semayang..*wink2* hehe..kalau boleh nak jadi org yang zero hatters-betul ke grammer aku ni?:p-
takmo ar ada org yang benci2 kat aku..
takmo ar ada org yg dendam2 kat aku..
takmo ada org yg hasat2 kat aku lagi..
to all peeps out there..sorry 4 all my fault..yang mana2 aku ada tersalah cakap..tersalah makan..
maafkan aku ye..halalkan le sume2nye..kepada ibu ayah, abg nurul, ani, amat and apar..sorry if i have done anything wrong to all of u..i'am so happy to be born in such a
wonderful family..bile le sume adik beradik aku ni nak dapat kumpul ramai2 balik erk
dah susah dah nak jumpe muke memasing..tp bgslah..korang belajar lah ye pepandai
jgn jadi mcm aku ni..hehe.
ermm..what else..apa erk perlu dikatakan pada 1st post aku ni..
aku stop sinilah ye..i'll be back with something more later..
and lastly..HAPPY BIRTHDAY to MYSELF..haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home