Wednesday, July 13, 2005

adeh..penat seh.aku baru balik dari rumah sewa amar.
it almost 1 months aku tak menendang bola..ptg tadi baru dapat main..
perghh pancit aibis..-tu le ko panjang... cuti ni ko makan tido makan tido je.
stamina tak mo jaga..-
tp best ar men ptg tadi..kuar jugak peluh..lps balik men trus masak..haha..
lama dah aku tak masak ramai2 mcm tu..rumah org bujang le katakan..
tp jgn pndng sebelah mata kat anak2 bujang ni..hehe..
best gak ar ko nye lauk tu john..
bertambah jugak ar mkn td..
dah tu pkl 11 aku kuar lagi ..mkn lagi...
ni atoy ar punye pasal..takpe2 lagipun lama dah tak lepak kat subaidah tu..layan jugak ar..
sebenarnye result aku kuar tgh hari tadi..
waa suprise2..sume2 target aku lari abis..
satu pun tak mengena..-sudah le ko panjang, target je lebih..study takde pun..-
terperanjat btul aku tgk result..tensen pun ada gak :(
tapi in other fact..aku syukur gak le takde yang gagal..*fuhh...*
dlm kepala otak aku..jgn le jumpe prof saeidi lagi..
tak tahan beb..syukur hydraulic aku lulus..
ada progres ar jgk sem ni..-Go, panjang Go!!-haha
tapi dengan result aku skang ni..aku terpikir gak..leh ke aku compete kat dunia luar tu..
sgr cerite member2 aku kat U-U lain tu..memasing kencang ngan result memasing..
i've always hear that "alaa..ko petronas panjang, memang ar susah.."
bleh ke aku jadikan tu sbgi penyejuk ati...
aku rasa sama je mana2 pun..
pokok pangkal nye diri aku ni..-ko tu memang malas laa panjang.. takyah nak cari alasan2 lain lagi-
macam mana le aku 4-5 taun lagi..keje kat mana..elok ke tak keje tu..sume2 tu kene pikir beb..
kalau le aku still macam ni..ish.. truk aku.
AKU KENA BERUBAH!!
-dah berapa ratus kali le ko cakap camtu panjang oi.. sama je..-
:p
aku harap sgt dapat up kan lagi pointer aku sem depan...
macam mana pun kene gak ni buat perubahan drastik ni-wekkk...-
dah le sem depan nye result nak dibawak prektikal..
kene usaha lebey ni..
result dah lege..satu je dilema aku skang ni..
'NAK GUNTING RAMBUT KE TAKNAK...'
haha..one thing that i really2 hate to do.. gunting rambut...
ermm..tp ibu pun dah bising..U pun dah nak bukak.terpaksa le aku gunting.
argh...letey2.almost 4 am dah pon..
apa nk jadi ngan aku esok ni..ermmm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home