Tuesday, December 27, 2005

what a weekend..org sambut krismas pun tak sepenat aku ni aku rasa..kelmarin..duduk borak2 depan 7^11 alor gajah tu sampai ayam berkokok...semalam plak..sampai umah pkl 5 pagi..but trust me..all of it berbaloi..best gle hang out ngan bebudak ni..i need this..all my probs.. my tension2 things had flew away....susah nak kumpul2 ramai and hang out together mcm semalam tu..memasing ada komitmen masing2..kerja..praktikal.. komitmen ngan awek pun harus di ambil kira.. :P

congrats to os..selamat jugak ko mendirikan masjid kan.. Alhamdulillah..

bile tgk os kawin ni aku tergelak kenangkan diri aku..bnyk sgt kekurangan kat diri aku ni..baru aku sedar berapa bnyk aku dah mengabaikan idup aku selama 21 taun ni..rg lain dah berani amik tanggungjawab yg paling besar dah..aku..still lg mcm ni..tah kemana hala tuju aku..
bile aku nak belajar untuk hidup sebgi seorang dewasa ni?...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home