Sunday, February 19, 2006

a tired week..
tak tau kenapa, lately aku senang sgt tertekan...easy to be under preasure condition.. honestly la..mungkin dari UCITY kot.. aku tensen ar..proposal aku bulat2 ditolak.pastu ada pulak insiden yang 'menyirap' kan aku..cakap belakang plak tu..aduhh..tah pape tah.. as a result..3 meeting without me..huhu..truk ek aku ni..biarlah..malas nak pikir..
yesterday is my first game..new season of UTP league. first game against my own batch (aku men ngan senior) what a weird feeling..tak penah2 plak lawan diorang..selalu men sekali ngan diorang..tp yg pentingnye aku menang..wuuhuu~~ haha

apa lg..not in a mood to mumbling la actually.. ermm..

tq ye sab banje aku n zuli ari tu..ko pasan tak sab..aku rasa ko sorang je lawat blog aku ni..muahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home