Tuesday, May 16, 2006

Just finished my supper..Tomyam Ruski..huhu..
it always be my probs.. there are many things to say when u are not in front of this pc..many things to write.. many thins to tell. But then..when I facing this black 17inch monitor, everything.. 'puff' missing just like that.
Should be this night I have start my waste water revision..but til now..the note is still nicely arrange at corner of my table. Don't know y Im to lazy to drag that note and its 2000 pages's text book in front of me and start reading it..haih..
siang td paper eng econs..ermm as usual..dah jawap baru menyesal..nape tak baca tu la..ni la..adoila..but still..Alhamdulillah..coz in a first place..i have no idea at all about dat subject..thanks to shiro yg keep saying " 3E senang la panjang.." apek yg membekalkan soklan2 past year.. 'tukang kejut' rasmi aku skang..akak erin kite yang membagunkan diri dalam keterpaksaan kul 6 pg tuk kejut aku..thanks so much..and Gadis yg sudi spent time wif me..acompanying me one whole week..seeing the kusut me..dealing wif tension me..susahkan nak layan I ni..hehe but I can say 3E is nothing to compare wif my next2 paper.. waste.. steel ..highway.. adoilaa..really hoping that no paper sangkut dis sem..i want to go for my internship wif hati yg tenang..amin..
at dis moment..dont know why..aku nak sgt bercakap..having a conversation wif somebody.. any body..dari lepas maghrib gak la aku tak bercakap.. lawak ek.. having a nap after maghrib and woke up at 11 o'clock (qodo' tido la org kata..) and there are nobody in the house..kene culik alien ke apa bebudak ni.. diorang gi ipoh kot..jimba bara seblum coming back for a 'kusut' war wif waste water..muahaha..waaa bosannye duk sorang2..
nak kacau gadis..sian plak dia..mayb at this moment, she have a group discussion wif erin n shiro..corparate Ethics I think..kalau kacau nnti.. dia emo emo..huhu.. takmau2..takut…:P
3 straight paper..this evening, next morning, and Wednesday evening..thats 3 times more kusut dan me..hehe.. takpe2.. after this U don't have to worry to deal anymore wif final exam..assignment..lect.. project blablabla what so ever.. Gadis will be graduating..huhu..congrats.. tak sabar nak tunggu Gadis keje..huhuhu(gelak seorang menteri kewangan berpengalaman..) once again.. congrats.. I know.. u kusut sgt lately..and sometimes the existing of me..in front of u.. make ur life more miserable. just to let u know.. I tak niat pun nak buat sume2 tu.. maybe my 'childish' mind irritate u..my stupid act hurts u, my stupid sengeh2 make u mad.. im so sorry..
Siang td UEM gave me a call..asking me to go here and there.. to settle this and that..huhuhuh.. excited2.. nak keje.. Gadis gelak je bile aku excited2 ni.."memula boleh la excited u.. I kasi u 3 bulan je..sure u boring.." hehe..talking about internship, I should be syukur sgt.. I don't have any probs to find a place..either for interns or houses to stay.. and more I got the company that I wanted most. Should thanks to Has.. she helps me a lot. Rasanye dia yg seludup resume aku and send it to her boss..haha..thanks Has.
The clocks show 2.09 in the morning..haih..nak tido ke study..tido ke study.. tadi dah tido..study la pulak..ermmm..but still ngantuk ni..tido la.. (inilah cara seorang yang dipanggil PEMALAS buat keputusan..hehe )
I think I have to go..dari tak tau nak buat apa..baik tido..esok bgn awal and start study..huhu( konon2 ar ni..) to Gadis and others.. gud luck for ur paper..:)
Daa~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home