Monday, July 18, 2005


huh....what a day..*sigh* makin lama kita hidup..makin banyak dugaan yang akan kita jumpe..aku harap kali ini akan lebih mendewasakan aku..-dear God..please..give Ur courage to make me become stronger..-
kebelakangan ni bnyk masalah aku hadapi..bnyk jugak masalah yang aku dengar..the most hot prob is about my 2 best buddy..donno who should i blame too..one thing for sure..i've learned something from there..sabar jelah cheng..ada hikmahnye kot..i'm sorry coz i can't give u any solution..
ermm..apa nak cerite ari ni erk..aku baru balik jln2 kat jonker walk.. tak se'happening' yg aku jangka ar..maybe mlm ahad kot..kalau pergi semalam happening rasanye..terasa macam jln kat china town plak kat situ...cina aje keliling..terasing di bumi sendiri..ahaks..this is my first time since ermm 12 years duduk melaka ni aku jejak kan kaki kat jonker walk ni..sesaje menemankan cheng ni..tah apa sangat yang nak dia cari kat jonker walk ni tah..pastu lepak kat klebang plak...layan angin laut..waa best2..tapi kalau ramai2 ada lagi best ..tapi memasing dah ada komitmen memasing..
aku?..ermmm ntahlah..macam ni jelah idup aku..no specific planning..just follow the flow.. thats not mean aku takde cita2..my life is full of hope and cita2..tapi apa yang aku impikan..apa yang aku idamkan..jarang sangat menjadi milik aku..takdir? atau nasib? aku berserah jelah.. just He know whats the best 4 me.. let time be the judge..
esok aku akan ke utm..yea..first time aku akan ke luar melaka sejak cuti ari tu..haha tak tau kenapa aku tiba2 tergerak nak pergi sana..sian kat along..lama dah dia mengharap aku ke sana..berapa hari aku kat sana aku tak plan lagi..kire ni men redha ajee. pegi balik sume tak plan..kalu plan sungguh2 kang takut tak jadi plak..
ermmm..
"Happiness isn't something you experience; it's something you remember." Oscar Levant

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home