Thursday, September 15, 2005

Welcome back to 'Universiti Kering Kontang'.. 2 days at home memang tak puas ar.tak dapat nak lepak2 ngan ayah..borak2 ngan dia..tapi as always..sesibuk mana pun ibu,bebelan dia memang wajib dengar nye..she is a genius in searching a good time to bebel..memang tak dapat nak elak ar..haha..tapi ok ar..lama dah tak dengar ibu bebel..layan je~
takde apa pun yg best aku buat kat umah.jumpe 'setan2' 3 ekor tu pun kejap je..gi umah sewa cheng, amik dia bawak pi umah amar..layan MU nye game malam tu..perghh..gile tahap ar bosan game malam tu..tah apa yang Alex Ferguson buat kat line up players pun aku tak tau..knape masukkan fletcher..nape tak gigss ke..Ji sung ke..adeh..kadang2 rasa aku lagi layak jadi manager..ahaks..
talking about manager..ni pasal game lawan USM sabtu ari tu..seriesly..aku tak puas hati..arghhh~ we have a player to win but whyyy~~ coach takmo pakai..adehh~ dahtu satu lagi ke'confius'an aku sampai la skang ni..apa motif coach pakai 4-3-3..sedang kan in every training ke friendly ke..we played 4-4-2..abis kelam kabut midfield..sian plak aku nengok amir ngan zuki..memang tak puas hati..hantar Galacticos pun aku rasa bleh makan je USM tu..lpsni nak melayan UM..UTM..perghh..lagi le..malam tu kat UUM sempat gak le tengok UTM men macam mana..hehe..telan air lior memasing..haha..nasib la..
petang td balik tumpang bobo..mekasihye bobo..kasi duit minyak pun bobo taknak..nak naik ngan ko lagi ar lps ni..haha..


"One man can be a crucial ingredient on a team, but one man cannot make a team."

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home