Wednesday, August 17, 2005

adeh,letih2.. tak tau la apsal..kebelakangan ni cepat letey..lama dah tak tulis kat blog ni..busy ar. assingment..projek..ni pun baru balik dari meeting OB..tah apa projek le yang kene buat lg nanti.
ujung minggu aritu aku aku pergi the lost world of tambun.best woo..u guys should go there..dah le masa aku pergi ari tu..orang takde..pergi pun dah petang erk..tapi best ar..macam kitorang punye je tmpt tu..terasa mcm vip plak..masa balik tu plak eksiden.. satu lagi bala..:P jat yg bawak kete tu.dgr2 kene rm500 lbh nak perbaik kete tu..kongsi le reramai..aku nak paste pic kitorang kat tambun tu..to apsal tah ..tak bleh plak..takde plak icon nak paste pic tu..kalau kat umah..ada aje..kat sini tak bleh plak..nanti2 la kalau bleh.aku paste ar
apa lagi..minggu ni U aku ada convo fair..artis yg datang..jamal abdillah,yassin and the brothers..layan aje...same aje bagi aku..tp congrats ar pade yang nak naik pentas tu..lambatnye aku nak naik pentas..:P
okla..nak turun padang ar plak..

"When you become obsessed with the enemy you become the enemy"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home