Thursday, July 28, 2005

olaa.. huh, at last terperap jugak aku kat utp ni.dah 4 hari aku duduk utp tanpa network..baru tau sangapnye camne...network at this place is like a heroin..everyone is addicted la kalau takde..leh mengamuk gak le kalau takde network ni..
what a bored week in utp..tak tau nak buat apa.klas pun mcm malas2 je nak pergi.kan nye blaja pun..tak tau le kalau lecture tu giat semacam je..nak ngajar time first class ni.member pun tak abis jumpe lagi. internet pun kejap ada kejap takde..menyirap jugak le kadang2..
tak bnyk pun perubahan kat utp ni..masjid tak siap lagi,pintu besar putak siap lagi..padang baru je yang dah bleh pakai..tu pun tak best..berlekuk2 padang.nampak dari jauh mcm best jek..dah men..hampeh..
tapi perubahan tetap ada kat utp ni..but, sadly,the change is not on our side.. ada ke suruh campakkan washing machine kitorang..ceh tak sedap langsung teinge mendengarnye..apala salahnye ada washing machine..ada dobi pun jauh gle..arghh aku tetap tak puas hati.harap2 ada le MPP buat something..please..save our w.machine.
another changes..again not on our side..about parking..kalau nak cakap pasal parking ni..crite lama le kat utp ni..tak larat nak bising lg..lantak le..sumbat jelah kete aku kat mana2 yang muat.koleksi saman aku plak dah boleh buat buku skrap dah..tah brape le yang kene bayar tu..one thing for sure..nak grad nanti le aku bayar..tu pun kalau diorang minta.
seblom balik ari tu..aku ada le buat something yang besar dlm hidup aku..harap2 btul le apa yang aku buat tu..-sigh-...
'mana le dia ni..senyap jek.. :)'
"Nothing goes by luck in composition. It allows of no tricks. The best you can write will be the best you are."(Thoreau)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home