Friday, July 22, 2005

olaa..actually aku baru balik dari utm ni..cadang nye 2 hari aje aku kat sana..last2 melekat trus aku kat sana..seminggu aku kat sana..best plak rasanye..mekasih ar banchik sebab layan aku..
sian ko..dah le ada submittion ek.. To along, tq very2 much..lama dah tak jumpe ko..last2 jumpe jugak..kunun2 nak buat surprose..tak jadi plak..dapat jugak aku borak2 ngan ko.kalo angah ngan ude tau.jeles diorang..ahaks.tapi kalau diorang ada.lagi best aku rasa..dan kepada bebudak architecture yg lain..best ar korang sbb layan aku.baru la aku dapat merasa life architect macam mana..tido studio, makan studio semayang pun studio..tapi seyes..life korang memang best..
really hope that UTP nye life macam korang..heh..oh yeah..dah tersebut pasal utp ni..esok luse balik ar aku ke utp..kembai le hidup aku sebagai seorang pelajar..arghh bosan2
naik ni aku dah jadi budak 4rd year..muahaha..mcm best jerk dgr 4rd year tu.macam 'abang2' je bunyinye..
macam2 sebenarnye azam aku bile bukak sem baru ni..tapi beser ar..macam dulu2 gak le..hampas..tak penah nye jadi.tapi try la untuk buat sem ni.minta2 berhasil le..amin..nak balik esok luse..barang satu bende tak kemas..-this is the reall panjang..esok nak pergi.malam baru kemas..always last minue action..ceit.-
aku baru calling2 bebudak ni..stim ngan rozi balik mlm ni..esok, libe ngan zuli..yang lebih2nye ahad..erm yang paling lewat.. biasa ar..abg acap kita..dia ada tournament kot..sukahati hang la cap oii..
ramai orang yang aku nak jumpe balik U ni nanti..best2 tak sabar rasanye..-tetibe rasa semangat plak nak menulis..-haha. aku tak tau le kat utp nani network ok ke tak..leh ke tak aku nulis kat blog aku ni..minta2 bl;eh le..leh le isi masa buhsan aku kat sana nanti..ermm
what else..tu jela kot..penin ar pale aku..ni nak pi mandi kejap..
adios..
"I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it." (Pablo Picasso)

1 Comments:

Blogger [sabrina] said...

ececece,x sabar nk jumpe sape tuh?;) aku pon tgh malas tahap giler babeng nk kemas brg ni.pastu kang,last menet kelam kabut,bising la parents aku nnt.haha.nway,c ya in utp.btw,network utp mmg sucks slalu.jgn la hope sgt ;p

1:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home