Thursday, July 28, 2005

adeh..geramnye aku..ni kali kebrape tah aku try nak post blog ni..asyik2 kuar menatang border manager tu..geram2....
actually aku dah 4 hari dah duduk utp ni..duduk di utp ni tanpa network macam someone yg addicted kat heroin or something, tapi tak dapat bende tu..
seyes buhsan..mati kutu trus..tak tau nak buat apa..luckily the 4th day ni dah ada balik network ni..tu pun internet dia slow gle nye..geram2..balik utp ni aku ingat macam2 le dah berubah..tapi lebih kurang je..masjid tak siap lagi, pintu gerbang pun under construction lg..padang baru je yang dah bleh pki..tu pun padang dia truk lg..nampak dari jauh..waa mcm wembley rumput dia..dah main baru le terasa ke'lekuk'kan dia.haha..tapi ok la..dari tak kasi main trus kat situ..
tapi ada le jugak perubahan kat utp ni.but sadly the changes is not on our side..washing machine.. bende panas kat utp skang..ada ke suruh buang w.machine tu..ada ke..budget ada dobi baru tu.tak payah pki mesin basuh le..ceh tah pape tah..minta2 le mpp kat utp ni buat some thing..payah gak le kalau takde w.machine ni..adeh..
another changes is parking.and againit is not on our side..parking makin kurang..kete plak makin bertambah..mana le aku nak sumbat 'bini' aku tu..adeh..malas dah nak bising pasal parking ni..tension aku..mcm tu je bendenye..sumbat ajelah mana2 yang muat..saman plak makin tebal..dah bleh buat buku skrap dah saman2 aku tu..tah bile nye aku nak bayar tah..time grad nanti le..tu pun kalau le diorang minta..kalau tak, senyap jugak le aku...
seblum balik utp ari tu, aku ada buat some big decision in my life..aku harap btul le apa tindakan aku..harap2 takde le yg sakit ati ke..marah ke..benci ke..ye..sorry le kalau ada yang tak suke..-sigh....-
'mana le dia ni..hehe senyap jek..'
"Nothing goes by luck in composition. It allows of no tricks. The best you can write will be the best you are."(Thoreau)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home