Monday, May 29, 2006

exam maddnes is over..as like last 3 sem...sad ending..huaaaaa.. but maybe this sem is the worst..haih.. malang sangat nasib aku ni..mengikut logik akal manusia normal.. siapa la yang tak happy ek lepas exam.. tapi tahlah..lege tu lege la sebab dah tak payah nak kusut2 pikir pasal study..tp.. ahh abaikan..
skang ni tengah lapor tahap ni..acap da balik, jat, arep, maro..sume da balik..tinggal la tercangak2 aku sensorang dalam bilik ni.. nak mkn v4 malas nak turun..mlm2 ni tak reti nak mkn cafe..huahua..takpela.. tahan je le..lapor sgt kang tidoo je..abis crite.
aku sensitip ke aku bodoh? tu bende yang aku tgh pikirkan skang ni..kenapa aku jadi sesensitip camni? macam mana aku boleh jadi sebodoh ni.. aku pun tak tahu. aku pun tak paham apa yang jadi kat aku skang ni. org cakap..apa yang kite teringinkan sesangat,tak semestinye kite dapat kan? tapi dalam kes aku..frasa 'tak semestinye' tu boleh la kot di tukar dengan 'mustahil'.. aku tak pernah nak dapat apa yg aku teringinkan sgt2..mungkis korang akan cakap.. aku tamak, tak reti bersyukur.. tapi korang tak ada kat tempat aku.korang tak rasa apa yang aku rasa..sakit, pedih, senyum, ketawa.. aku sorang je yg rasa..kenapa yek? tak berbaloi ke sayang aku ni.. tak bernilai ke kasih aku ni..haiih...aku sensitip ke bodoh sebenarnye ni...haihhh~~
tuk cari kekuatan menghadapi kenyataan ni bukan senang ek..kite yg tak rasa mungkin senang cakap.."sabar jelah ye..kalau ada nnti adalah.." tapi penah ke kite rasa apa yg org tu rasa? bukan aku nak cakap nasihat org tu salah..bgs sebenarnye.. but the main point is ...
Truth is hurt...
aku pun manusia biasa gak..manusia normal yang nak rasa disayangi..nak rasa disayangi..nak rasa dimiliki dan memiliki.. ermmm
mungkin tuhan belum nak ketemukan aku ngan 'bahagia' yang aku selalu doa2kan tu.. kalau itulah kehendak-Nya aku terime.. just aku berharap.. yang Dia bimbing aku dan bekalkan aku dengan sedikit kekuatan..
haihhh~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home