Tuesday, June 13, 2006

olaaa...
pagi ni aku lewat masuk keje..25 minit gak la lewat. tapi masuk opis buat muke toye jek..budget2 tade org pasan ar. ahaks...
waoke up at 7.59am with my dizzling and swirling head..dragging my self to the bath room and have a 5 minutes of 'mandi kerbau' and den capai je mana2 baju yg tergantung..comot aku ari ni..ngan baju yg tak beriron..in a first place nak aje aku call has and den cakap aku tak larat gi ofis ari ni..but den, remembering yg ari ni all 'civils engineer'(engineer ar sgt... baru suruh buat beam 150 X 300 pun da salah.guling2 gak la cik wan gelakkan..ceit..) kat opis ni have to continues their mega projects, so dat aku gagahkan gak la gi keje.. mega tak mega sngt la keje nye.. buat model je pun..but den i'm really into it..yela.. kata kempunan nak jadi arkitek dulu. org tgn keras ar katakan.. tak pndi melukis.. soo lepas geram ar kire nye ni..at least i've learnt something.. dan ada gak la isi weekly report aku nnti..
berbalik citer aku bgn lmbt pg td.. here are the cronologies that most probably drift me into this situation..
1. whole weekends night spending time depan pc nengok series.. sampai pukul 5-6 pg br tido
2. Ahad malam isnin, tak dapat tido, layan gak la mexico vs iran..sampai 5 pagi.
3. lepas layan bola sampai 5 pagi, baru je terlelap dlm 5 minit, acap plak call. sutuh bukak sliding door..terus takleh tido. pak usin pun ada..dah terjaga, teus mandi gi keje ar..
4. mlm semalam budget nak tido awal, acap plak ajak pi beli wardrobe..eemmm stenderd ar kalau kuar ngan acap.. kul 12 br balik. ingtakan leh tido lepas balik dr IOI, tak dapat gak..terus install 2 biji almari n 2 biji rak.
5. setelah berkerah keringat sepanjang malam, lepas mandi sumpah niat aku nak tido, once again.. acap menjadi benteng penghalang mimpi2 indah ku malam itu, boleh dia ajak borak plak..dia boleh la stay up, dia cuti..ceh..soo kul 5 gak la aku tido semalam..
6. jiwa kacau..muahaha..
as a result, bgn kul 8, kepala weng...adoilaa..
and most probabbly this condition will still remain..coz.. for sure mlm ni kene stay up. brazil beb..nyesal tak tgk..ngantuk pun ngantuk ar..janjidapat tgk..muahaha,,
k la, err.. engineer kene kembali bertugas...haha ( budgtett~~..)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home