Monday, June 26, 2006

Monday Morning!!!!

ramai orang berpendapat hari isnin adalah hari 'malas' semalaysia.. betul ke? hoho tapi aku rasa ari senin la paling best (tak selalu laa.. ) tapi pagi ni betul2nye hari 'malas' tuk aku..bgn awal dah. mandi, semayang siap2 nak kuar opis awal dah. sampai opis pun dah abis =awal dah. tapi tade keje.. waaa.. cik azman ngan cik razani pun tade. soo.. tade la keje.. ( padahal bolehje buatweekly report.. :P) but den.. huhu.. tak tau.. tak semangat ar pg ni..
weekend aku baru2 ni.. full. 2 hari aku kuar.. tak balik umah.. bukan merempat ar.. tapi accompany acap to company his sister. this is the first time aku kuar town after 3 weeks duk kl ni. in a first place, time acap ajak ikut dia tu aku mcm malas nak pergi. wif economoney probs, and some other stuff, but den kalau aku duk umah ni kang. bukan ada nak buat apa2 pun. nnti duk sorang2 nnti mule la pikir yg bukan2 kang.. so, gagahkan jugak ikut dia. aku terpikir gak, kalau tade acap ajak tu.. tak bergerak la aku dari umah tu. become anak dara lagi la weekend ari tu. yelaa.. sape lagi yg nak ajak aku kuar.. sape lagi yg boleh bawak aku jenjalan. acap tu je la.. nak kuar sorang2 kang sesat plak nnti.
have a heavy window shopping, quite make me sick. macam2 nak dibeli. suar la, perfume la, kasut la.. haihh.. penin2.. but for sure aku akan beli hp ar. kalau boleh aku nak beli time 8th july nnti..*wink2*(hint ni.. hint) saje nak happykan diri aku time tu. sbb setakat ni takde plan apa2 lg tuk ari tu. acap pun maybe takde..so aku sorang2 la time tu.. takpe2.. dah biasa sgt dah.. haha. deep inside me, for sure laa (can say sangat sangat sangat sangat laa) berharap yg akan ada org ingt ari tu. buat surprise..nak dapat hadiah..nak jugak merasa kan.. (ngade gle.. muahaha) but den dah bnyk kali berharap, tak penah nye nak jadii.. so dat, malas dah nak pikir2..haha
sitting and spending this weekend wif bangchik and acap, bnyk bende yang aku belajar. they consult me wif alot of things. they such a good consulter (btul ke eja nye ni?) for me. for me both of them much2 better than me. in anything i can say..thanks u so much. aku tau yg diorang takdenye nak bukak blog aku ni, but den, kalau korang baca blog aku ni, aku nak ucapkan mekasih bebanyak.. glad that i've known u guys.. (jiwang tak sudah2... haihh)
hari ni genap seminggu. i hope the other party can see what i'm trying to do. not to torture u. not to make u sad, make u mad or anything. but den u have ur own world right now. the world which u yourself choose to live in. for sure u akan happy wif ur choises aite? at my side, nothing u have to worry about. i' m happy wif ur choises. i'm 110% bowed at ur decision. never argued or tak puas hati. the hurts, the sadnes, just let me myself cure it on my own way. i know its hard, but i'm very2 sure dat u'll get used to it. i know, the non-existance of me will not really affacted ur 'complete' life. just take a good care of urself and ur relationship k.. take care.. :)

1 Comments:

Blogger [sabrina] said...

yea...i know's what's on 8th July *wink2* meh la sini, celebrate ngan aku.aku banjer ko mcd.aku pon dah lama banget x kuar. berkurung je kt umah. nk banjer ko hp, aku x mampu la pjg.aku bkn datin k.haha.nway, keep on counting days ya~ ;)

12:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home